سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سخن گویید تا شناخته شوید که آدمى زیر زبانش نهان است . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

مطلب زیر را تمام وبلاگهای معاند  ضد نظام ودست پرورده ملا عبدالحمید به نقل از یکی از سایتهای معلوم الحال کپی رایت نموده اند که بنظر می رسد بیشتر به جک بماند

لطفا ملاحظه فرمایید

دوربـــیین نـــیــوز : پس از تخریب پایگاه بسیج واقع در جنب مسجدالغدیر زاهدان و تهدید عوامل انفجار به حملات بیشتر مسئولین محلی و مقامات امنیتی استان سیستان و بلوچستان دچار حواس باختگی شدند.

این مسئولین مثل همیشه دست به دامن پیشوای اهل سنت مولانا عبدالحمید شده اند تا جلوی جنبش جندالله را از انجام عملیات بیشتر در استان بویژه در شهر زاهدان باز دارد.

بعضی از گزارشها حاکی از آنست که مقامات عالیرتبه قول دادند زندانیان سیاسی اهل سنت را در استان آزاد خواهند کرد!!!!!! و از رهبران و معتمدین سنی مذهب فهرست اسامی زندانیان را خواسته اند.

لازم به یادآوریست جنبش مقاومت مردمی جندالله پس از انفجار پایگاه بسیج در جنوب غرب زاهدان طی انتشار اطلاعیه ای درخواست کرده بود تمام زندانیان سیاسی بلوچ را آزاد کنید یا منتظر عملیاتهای بعدی و شدیدتر ما باشید.

((معلومه  عبدانارک ریگی فیلمهای اکش وبکش بکش هندی رو خیلی دوست دارد ودائما آن فیلمها رو نگاه می کند

او فکر می کنه  یکی از هنر پیشه ها و نقش اول اینگونه فیلمهاست))

پیش از این در چند متری محل انفجار و تخریب دفتر بسیج اتوبوس حامل فرماندهان سپاه پاسداران توسط جندالله منفجر شد که تمام سرنشینان آن که نزدیک به بیست نفر بودند به هلاکت رسیدند(خبر نداشتیم که سربازان وظیفه وبچه های بسیجی که بیشتر آنان کارمند بودند وبطور افتخاری عضو بسیج شده بودند وتعدادی از آنان شهید شدنداز فرماندهان سپاه به شمار می رفته اند !!!!بابا ای ول ازهوشیاریت !!!بدبخت عبدالنارک کمتر بلوف بزن  بیچاره  همانطور که بوش در کل جهان منفورترین فرد معرفی شده است تونیز   در کشور ایران طبق آمار منفورترین فرد هستی )  .جندالله مدعی است برای حقوق مردم بلوچ و اهل سنت مجبور شده اسلحه بدست گیرد. اگر حقوق اهل سنت به آنها داده شود اسلحه را کنار خواهد گذاشت.آقای عبدالنارک کدام مولوی یا عالمی از اهل سنت از تو چنین درخواستی کرده است ؟؟ تو بخاطر گند کاریهای که در زمان نوجوانی انجام داده بودی منجمله خرید وفروش سی دی های مبتذل وفروش مشروبات الکلی وپاسور و.... وبخاطر آن به زندان افتادی هار شده ای وخون جلوی چشمانت را گرفته است بیچاره ی بدبخت حتی قوم وقبیله ات نیز از تو دست کشیده اند ودر صدد همکاری با نظام هستند وتلاش می کنند سر فرصتی  تورا تحویل دهند بیچاره تو دیگر به آخر خط رسیده ای همانطور که حاج بلوچ خانها وحمیدک نهتانی ها وگرگیچ ها وبامری هاو ... ... و به آخر خط رسیدند  حالا آنها کجایند تو نیز به سر نوشت آنان دچار خواهی شد همانطور که این افراد از یادها رفته اند تو نیز پس از اینکه به درک واصل شوی پس از چندی از یادها وخاطره ها خواهی رقت


 نوشته شده توسط حامد در سه شنبه 87/12/13 و ساعت 2:7 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 151472
جستجو در صفحه

خبر نامه