سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کدورت، سرآغاز جدایی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

منبع :پایگاه خبری مسجد مکی
یکی از دوستان خبر آورد  که امروز   تقریبا ساعت 5/10قبل از ظهردر شهرستان زاهدان فردی موتورسوار نارنجکی را از طریق پنجره ی دیوار  مسجد الغدیر بدرون آن پرتاب می کند که  این نارنجک درون آشپزخانه مسجد افتاده ومنفجر می گردد که خوشبختانه به  کسی صدمه ای وارد نمی شود

یقینا این عملیات کور توسط گروهک ریگی انجام شده است

  موضوع  قابل توجه  این است که سایتهای معاند وضد انقلاب اعلام کرده اند  این انفجار بوسیله ی بمبی صوتی انجام پذیرفته است در صورتی که ماده منفجره نارنجک بوده است

بنده دیشب در پست قبلی این هشدار را به مسئولین امنیتی وانتظامی داده بودم که بدلیل کوتاهی ها وسهل انگاریهایی که از سوی نیروهای انتظامی صورت می گیرد  گروهک ریگی  کمال استفاده را می برد  

این گروهک مترصد کوچکترین فرصتی است تا  بیشترین بهره را برای انجام اهداف شومش ببرد

قبلا هم گفته ام باردیگر هم می گویم برای یکبار هم که شده مسئولین مربوطه به بسیجیان وبرادران سپاه اعتماد کنند  وامنیت حوزه شهری وبرون شهری را دراین استان به این عزیزان واگذار نمایند ونتیجه مطلوبش را هم ببینند

بعضی از درجه داران نیروی انتظامی  حتی فاقد آموزشهای ابتدایی نظامی هستند  وحتی بلد نیستند اسلحه کلانش را بازوبسته نمایدضمن اینکه این عده  از لحاظ اعتقادی نیز ضعیف هستند  و به یقین در موقع عمل معنی گذشت وایثار را  نمی داند آنوقت این آقایون چگونه می توانند  در برابر عمل انجام شده اقدامی بایسته انجام دهند اینها  فقط در زمانی که اشرار عملیاتی را انجام داده وخون بی گناهانی را ریخته وفرار کرده اند خودشان را خوب نشان می دهند

امروز فرزندم در صحنه حادثه حضور داشت واز یکی از درجه داران می پرسد که چه اتفاقی افتاده است درجه دار نیروی انتظامی در جواب فرزندم که دانشجو می باشد می گوید این فضولیها به تونیامده بروپسر جان اینجا نایست

ببینید  این آقایون حتی بلد هم نیستند با مردم از چه ادبیاتی استفاده کنند وچگونه برخورد کنند  آنوقت اینها می خواهند  امنیت وآسایش مردم را تضمین کند


 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 5:54 عصر | نظرات دیگران()

 بی بی سی : یک سیاستمدار زن مالزی از حزب مخالف دولت، پس از انتشار عکس های برهنه از او در گوشی های موبایل، کناره گیری کرد.الیزابت ونگ، یکی از فعالان ارشد حقوق بشر مالزی، دولت این کشور را در انتشار این تصاویر مقصر دانست.این حدس و گمان در روزنامه ها مطرح شده که این عکس ها را دوست پسر سابق این سیاستمدار گرفته است.الیزابت ونگ به عنوان یک زن مجرد در جامعه سنتی مالزی به دلیل استقلال خود مورد انتقاد مردان سیاستمدار قرار گرفته است.خانم ونگ که ?? سال دارد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: " می خواهم اعلام کنم که به عنوان یک زن و یک فرد مجرد، از جنسیت خودم شرمنده نیستم."او افزود: "من هیچ قانونی را زیرپا نگذاشته ام و بر سر این اصل اولیه ایستاده ام که در یک دموکراسی، هر کس حق دارد حریم خصوصی داشته باشد."خانم ونگ یکی از اعضای مورد احترام حزب مخالف "عدالت مردم" به ریاست انور ابراهیم است. او یک سال پیش توانست بر صندلی نمایندگی "سلانگور" در مجلس این کشور بنشیند.مقام های این حزب اعلام کرده اند که در باره پذیرش استعفای او بعدا تصمیم گیری خواهند کرد. پذیرش این درخواست سبب می شود انتخابات دیگری در "سلانگور" برگزار شود.خانم ونگ گفت که این کار، توطئه ای بود تا اعتبار او خدشه دار شود. او افزود که هدف واقعی از این کار، بی اعتبار کردن حزب بود.این اتفاق، آخرین مورد در بین سیاستمداران مالزی است که زندگی خصوصیشان در مرکز توجه قرار می گیرد. بسیاری از این سیاستمداران از احزاب مخالف هستند. دولت، داشتن هر نقشی در این رسوایی ها را رد کرده است.
 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 5:53 عصر | نظرات دیگران()

در ترکیه مدعی دموکراسی و خواهان ورود به اتحادیه اروپا از ارائه خدمات پزشکی به شیرخواری کرد جلوگیری کردند چون والدینش اسم او را کردی انتخاب کرده بودند. اگر این اتفاق و مرگ این کودک بی گناه در غزه رخ داده بود لابد آقایان اردوغان و احمدی نژاد اجلاس داووس را بهم میریختند و اسرائیلیها را آدم کش حرفه ای می نامیدند. جنایت اشغالگران کردستان بازتاب رسانه ای ندارد چون اصولا پیشمرگان کرد خود را در اتوبوس کودکان منفجر نمی کنند . غیر نظامیان را محترم می شمارند. در شهرها از مردم سپر انسانی نمی سازند. چون برای حفظ جان ملت مردانه در کوهستانها جان می سپارند. چون ما شیمیایی می شویم . ??? هزار نفر ما را در ژینوساید لعنتی انفال زنده به گور می کنند. چون به حقوق اقلیتها ایمان داریم. چون مردانه می جنگیم. همینک کوهستان سرافراز قندیل هر روز مورد بمباران و توپ باران مدعیان اسلام و دمکراسی راستین ! قرار می گیرد و در شهرهای کردستان کودکان مظلوم اینگونه قربانی می شوند اما اسلامگراها و مدعیان دمکراسی و حقوق بشر خاموشند .
 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 5:51 عصر | نظرات دیگران()

شورای ملی انتخابات ونزوئلا می گوید که حدود 54 درصد از رای دهندگان از طرح هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا برای اصلاح قانون اساسی این کشور حمایت کرده اند. مردم ونزوئلا یکشنبه (15 فوریه) در همه پرسی عمومی برای تغییر قانون اساسی این کشور شرکت کردند. رای گیری های روز یکشنبه با آرامش برگزار شد، هرچند رقابت دو جناح طرفدار و مخالف دولت در این همه پرسی بسیار نزدیک بوده است. هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا، روز یکشنبه در جمع طرفدارانش در کاراکاس، پایتخت، پیروزی خود را پیروزی حقیقت خواند. طرفداران وی در خیابان های پایتخت به جشن و پایکوبی پرداخته اند. به این ترتیب، از این پس مقام هایی که با رای مردم در ونزوئلا انتخاب می شوند، از جمله رئیس جمهوری، می توانند به طور نامحدود به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کنند. هوگو چاوز در نظر دارد که پس پایان دوره فعلی ریاست جمهوری او در سال 2012 دوباره به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات شرکت کند. مخالفان هوگو چاوز او را متهم کرده اند که می خواهد تا دهه های آینده قدرت را در دست داشته باشد و یک حکومت دیکتاتوری در ونزوئلا ایجاد کند. طرح لغو محدودیت نامزدی پیاپی برای مقام ریاست جمهوری یکی از 69 تغییری بود که در سال 2007 به رفراندوم گذاشته شد و با اختلاف کمی رد شد. با این وجود، در سال جاری حق نامزدی و انتخاب مجدد تنها به سمت ریاست جمهوری مربوط نبود و فرمانداران محلی و سیاستمداران ایالت های ونزوئلا را نیز در برگرفت.
 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 5:49 عصر | نظرات دیگران()

ملاعبدالعلی خیرشاهی از علمای بی حیای اهل سنت ایران

 به چهار و نیم سال زندان محکوم شد


 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 5:49 عصر | نظرات دیگران()

شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز این اداره دو نفر قاچاقچی متهم به حمل 27 هزار لیتر نفت گاز را به بیش از 800 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
به موجب دادنامه صادره خلیل احمد.د و درمحمد.پ با استفاده از بارنامه جعلی اقدام به قاچاق این میزان گازوئیل کرده بودند که توسط ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی شناسایی و خودرو تانکر آنان نیز توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.
براساس این گزارش، همچنین ماموران پاسگاه انتظامی قطار خنجک زاهدان در بازرسی از یک دستگاه تریلی 110 بشکه 220 لیتری پارافین مایع را با احتمال قاچاق بودن این محموله کشف و خودرو را نیز توقیف کردند.
پرونده مربوط با شکایت گمرک زاهدان در دادسرای انقلاب اسلامی مطرح و مشخص شد محموله پارافین فاقد مدارک و مستندات لازم برای صادرات از کشور بوده است.
براساس قوانین و مقررات گمرکی، کالاهای صادراتی باید از راههای مجاز و تحت مراقبت ماموران گمرکی از کشور خارج شود.
متهم این پرونده در بررسیهای ماموران، برگه خروجی برای صادرات محموله پارفین از گمرک سراوان را ارایه کرده بود در حالی که این معبر برای صادرات این قبیل کالا مجاز نبوده است.
به موجب دادنامه صادره غلامرضا.د از حیث اتهام آغاز به قاچاق پارافین مایع به پرداخت بیش از 194 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالا به نفع دولت محکوم شد. ک/1

 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 1:54 صبح | نظرات دیگران()

هدایای مقام معظم رهبری روز سه شنبه میان 11 هزار دانش آموز منطقه نصرت آباد زاهدان توزیع شد.

 نماینده بنیاد علوی در مراسم اهدا این هدایا گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب امسال 26 هزار و 398 دست لباس و کفش دخترانه و پسرانه به دانش آموزان در سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.
فرهاد گلشن افزود: این هدایا توسط بنیاد علوی سیستان و بلوچستان بین دانش آموزان محروم توزیع می شود.
وی اظهار داشت: علاوه بر دانش آموزان منطقه نصرت آباد، هفت هزار و 658 دانش آموز منطقه قصرقند نیکشهر و هشت هزار و 246 دانش آموز منطقه زابلی سراوان از این هدایا بهره مند می شوند.
حسنعلی نوری فرماندار زاهدان نیز در این آیین از عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم سیستان و بلوچستان، مسوولان بنیاد علوی و خدمات دولت نهم تقدیر کرد.


 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 1:52 صبح | نظرات دیگران()

هر چند برخی از گروه های اصلاح طلب هم و غم خود را بر این نکته معطوف کرده اند که با سوء استفاده از گاف های رسانه ای برخی گروه های اصولگرا خود را از وادی تخریب و توهین تبلیغاتی بیرون کشیده و اصولگراها را متهم به دست یازیدن به حربه های تخریبی کنند اما خبرها و علائم رسیده موضوعی بر خلاف این را اثبات می کند.

به گزارش جهان نیوز؛ این روزها که بحث ترور خاتمی - که از سوی روزنامه کیهان طرح و از طرف اصلاح طلبان بر آن دمیده شد - هم چنان خبر داغ گروه های اصلاح طلب و آخرین مهمات آنان برای تخریب فضای سیاسی اصولگرایان به حساب می آید در سفر اخیر انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب به غرب کشور نمونه بارزی از بی اخلاقی و ترور نامزدهای انتخاباتی آینده به نمایش در آمد.

بنا بر این گزارش، در سفر مذکور در حالی که این نامزد پرآوازه مشغول سخنرانی بود فردی که مسئولیت یک نشریه محلی را نیز بر عهده دارد بپاخاسته و اعلام می کند که برای نابودی احمدی نژاد صلوات فرستاده شود! که اطرافیان وی نیز با سردادن خنده، خواسته وی را بی پاسخ نمی گذارند. اما نکته حائز اهمیت اینکه این نامزد اصلاح طلب که انتظار می رفت برخوردی تند با این توهین و تخریب نماید ضمن تایید تلویحی این سخنان می گوید که نابودی فرد مهم نبوده و ما باید کاری کنیم که این طرز تفکر نابود شود. حالا برای نابودی این تفکر صلوات بفرستید!

گفتنی است بنا بر اطلاعات رسیده این توهین بی شرمانه که بی سابقه بوده است تنها گوشه ای از روش های جدید برخی جناح ها و جریان ها برای برتری جویی سیاسی در انتخابات آتی به شمار می رود.


 نوشته شده توسط حامد در چهارشنبه 87/11/30 و ساعت 1:50 صبح | نظرات دیگران()

منبع::پایگاه خبری مسجد مکی

لطفا به اطلاعیه ی زیر توجه فرمایید طفلک عبدالمالک ریگی دلش به حال مردم سوخت وگرنه بمب را منفجر می کرد الهی بمیرم برای این جانفشانی این ملعون از خدابی خبر

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت مردمی ایران/ بمب گذاری در مسیر رژه نظامیان در زاهدان


به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که دیروز 22 بهمن مبارزان در شهر زاهدان در مسیر رژه نیروهای نظامی بمب قدرتمندی کارگذاشتند اما هم زمان با رژه نیروهای نظامی مردم عادی در منطقه بمبگذاری شده حضور داشتند و مبارزان به خاطر حفظ جان شهروندان عادی بمب را منفجر نکردند.
البته جنبش این هشدار را به رژیم می دهد که با تمامی تدابیر امنیتی که برای حفظ نظامیان اتخاذ شده مبارزان در چنین منطقه حساسی بمب کارگذاشتند و اگر رژیم علمای اهلسنت و طلاب و جوانان اهلسنت راکه در سیاه چالهای رژیم به سر می برند آزاد نکند منتظر بمبگذاریهای بعدی باشد.


 نوشته شده توسط حامد در شنبه 87/11/26 و ساعت 1:52 عصر | نظرات دیگران()

منبع: پایگاه خبری مسجد مکی

 تصویر زیر مربوط است به شرور معدوم وملعون عبدالغفور ریگی

                  که توسط برادر ملعونش عبدالمالک به هلاکت رسید


 نوشته شده توسط حامد در شنبه 87/11/26 و ساعت 1:50 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 151478
جستجو در صفحه

خبر نامه