سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

محمد الهبدان" که به داشتن افکار و اندیشه‌های بسیار افراطی شهرت دارد طی اظهاراتی گفت: تعجب می کنم که چگونه مقامات دولتی در برابر رفتار و آشوبگری رافضه (شیعیان) علیه نیروهای هیئت امر به معروف و نهی از منکر سکوت کرده‌اند؟!

وی در ادامه گفت: بنده از "ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه عربستان می‌خواهم که دستور دهد هر چه سریع‌تر افراد بازداشت شده و گروهک های پشت پرده که آن رفتارهای ناپسند! را مرتکب شدند توسط دادگاه محاکمه شوند.

 


"الهبدان" در ادامه نسبت به متهم کردن نیروهای هیئت امر به معروف و نهی از منکر از سوی شیعیان ابراز نگرانی کرد گفت: رفتار اعضای هیئت با مهمانان مدینه رسول الله(ص) کاملا مطابق اخلاق اسلامی است! این رفتار رافضی‌ها (شیعیان) بود که با پرتاب کردن بطری‌های خالی و کشف‌های خود! به سمت نیروهای هیئت امر به معروف و فحاشی به آنان! رفتاری غیر اخلاقی و غیر اسلامی داشتند.


"محمد الهبدان" در پایان گفت: نیروهای هیئت امر به معروف و نهی از منکر را به پناه بردن و پنهان شدن در مقر خود دعوت می کنم تا از هر گونه تجاوزی در امان باشند!


 نوشته شده توسط حامد در سه شنبه 87/12/13 و ساعت 1:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 151480
جستجو در صفحه

خبر نامه