سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همنشین پادشاه همچون شیر سوار است ، حسرت سوارى او خورند و خود بهتر داند که در چه کار است . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

شیخ عبدالله صالح الیاسین با تاکید بر ضرورت دوری عربستان از خون‌ریزی و درگیری‌های مذهبی گفت: برافروخته شدن چنین فتنه‌هایی فقط به سود دشمنان اسلام است و دولت ریاض برای جلوگیری از برافروخته شدن آتش فتنه در کشور بهتر است مذهب جعفری را به رسمیت بشناسد.

وی افزود: دولت باید رسانه‌های ارتباط جمعی را از دامن زدن به اختلافات مذهبی، قومی، تکفیر و مشرک دانستن شیعیان باز دارد و اجازه ندهد که آنان را به بدعت‌گذاری در دین و پرستش قبور متهم کند. تمام مذاهب باید در انجام مناسک و شعائر دینی خود آزاد باشند و پیروان هر مذهبی به پیروان دیگر مذاهب احترام بگذارند تا فضای امنی برای تمام شهروندان فراهم شود.


شیخ یاسین با اشاره به حمله ماموران امر به معروف و نهی از منکر به زائران قبرستان بقیع تصریح کرد: این حمله زمانی انجام شد که ما امیدوار بودیم اصلاحاتی که ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در زمنیه گفتگوهای ملی و گفت‌وگوی ادیان شروع کرده ‌است به تغییرات حقیقی منجر شود اما در عرصه عمل ما شاهد اجرای چنین اصلاحاتی نبوده‌ایم و شیعیان شهروندان درجه دوم به شمار می‌آیند.


امام جماعت مسجد امام مهدی با بیان اینکه تمام شهروندان عربستان حق برابر در زندگی دارد تاکید کرد: شهروندان سعودی حق دارند در سایه حکومتی زندگی کنند که تبعیض قومی و مذهبی در آن وجود نداشته باشد و همه از حقوق یکسان برخوردار باشند.


وی از شهروندان عربستان خواست در تقویت عزت و سربلندی کشور خویش مشارکت داشته باشند تا تمام شهروندان احساس امنیت و آسایش کنند و عدالت ساری و جاری شود و با یاری مظلوم تبعیض قومی و مذهبی از میان رود که این موضوع عامل عقب افتادگی ملت‌ها و برافروختن فتنه در میان آنهاست.


 نوشته شده توسط حامد در سه شنبه 87/12/13 و ساعت 1:36 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 151483
جستجو در صفحه

خبر نامه